Termeni și Condiții
1. Date Identificare Cin Grup
Cin Grup - reprezintă Brandul, denumirea comercială a Gamei de Produse oferită
Vânzător - proprietarul Cin Grup Srl. Sibiu, persoana juridică română, cu sediul social în Sibiu, Str. Henri Coanda FN, având număr de înregistrare în Registrul Comerțului J32/1925/2006 și cod unic de înregistrare fiscală RO19939437.
Date Contact Cin Grup
Pentru inițiere colaborări și parteneriate, pentru informații, sau întrebări referitoare la serviciile și produsele noastre, informații referitoare la procedura de plasare a comenzilor, metode de plată, metode de livrare etc., ne puteți contacta după cum urmează:
- direct la sediul și în magazinul de vânzare cu amănuntul, situate în Sibiu, Str. Henri Coanda, FN;
- prin poșta, la adresa de corespondență: Sibiu, Str. Henri Coanda, FN, Cod Postal: 550234;
- prin e-mail: contact@cingrup.ro;
- telefonic: 0771 187 185, 0771 187 215;
Program de Lucru Depozit:
- Luni - Joi, orele: 08:00 - 16:00;
- Vineri, orele: 08:00 - 14:00;
2. Dispoziții Generale
Site-ul www.cingrup.ro este un magazin online și un serviciu e-commerce care oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a intra rapid în posesia produselor afișate aici. Achiziția produselor se face pe baza comenzilor online, lansate prin site.
Prezentul Document, “Termeni și Condiții”, se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și/sau servicii efectuate de către Vânzător către Clienți, prin intermediul site-ului cingrup.ro, prin comenzi transmise electronic (e-mail) sau direct, în magazinul de vânzare cu amănuntul.
Pentru utilizarea în cele mai bune condiții a site-ului, vă recomandăm parcurgerea cu atenție a prezentului Document, “Termeni și Condiții”.
Prin accesarea, utilizarea, sau achiziționarea oricărui produs, conținut, date, informații, sau servicii prin intermediul acestui Site, Utilizatorul / Clientul / Cumpărătorul consimte să respecte prezentul Document, “Termeni și Condiții”, precum și legislația aplicabilă.
Ne asumam dreptul de a aduce modificări prevederilor prezentului Document, “Termeni și Condiții”, fără nici o notificare prealabilă, prin actualizarea prezentului pe Site.
Folosirea acestui site și înregistrarea unei comenzi, implică:
- acceptarea de către Utilizator / Client / Cumpărător a prezentului Document, “Termeni și Condiții”;
- acceptarea de către Utilizator / Client / Cumpărător a utilizarii adresei de poștă electronică (e-mail) și numărului de telefon, puse la dispoziție de către acesta, ca modalități de comunicare la distanță.
3. Termeni și Definiții
În cuprinsul prezentului Document, următorii termeni vor avea înțelesurile specificate în cele ce urmează:
Utilizator - orice persoană juridică sau fizică, cu vârsta peste 16 ani, înregistrată în Site și care, prin finalizarea procedurii de creare a unui Cont, și-a dat acordul cu privire la clauzele aferente Site-ului, prezentate în secțiunea “Termeni și Condiții”.
Client - orice persoană juridică sau fizică, cu vârsta peste 16 ani, care are sau primește acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) pus la dispoziție de Vânzător sau pe baza unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.
Cumpărător - orice persoană juridică sau fizică, cu vârsta peste 16 ani, care își creează un Cont în Site și efectuează o Comandă de produse.
Numele Tău - se referă și este asociat informațiilor introduse pe Site de către Utilizator / Client / Cumpărător, atribut cu care va putea adăuga Conținut pe Site.
Contul Meu sau Cont - reprezintă acea secțiune din Site, care poate fi accesată prin introducerea unei adrese de e-mail și a unei parole. Această secțiune permite Utilizatorului / Cumpărătorului să: transmită Comenzi online, să introducă informațiile necesare facturării și expedierii produselor, să acceseze informații despre istoricul Comenzilor sale în Site. Utilizatorul trebuie să se asigure că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte și complete, să le actualizeze ori de câte ori este cazul, fiind responsabil de corectitudinea acestora.
Favorite - reprezintă acea secțiune din Cont, care permite Clientului / Cumpărătorului / Utilizatorului să-și creeze o Listă cu produse de interes, selectate din Produsele afișate pe Site, pe care o va putea accesa și consulta oricând va considera necesar. De asemenea, produsele selectate în Lista din secțiunea Favorite pot fi urmărite și achiziționate cu o viitoare comandă.
Lista - reprezintă acea pagină din secțiunea Favorite, în care Clientul / Cumpărătorul / Utilizatorul poate adăuga produse preferate sau de interes și pe care, ulterior, le va putea adăuga în coșul de cumpărături, prin secțiunea Coșul meu. Listele cu Produse favorite sunt Private și acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului.
Coșul meu - reprezintă acea secțiune din Cont / Contul Meu prin care Cumpărătorul / Utilizatorul poate adăuga Bunuri / Servicii pe care dorește să le comande, fie la momentul adăugării lor, fie ulterior acestei acțiuni.
Coș Abandonat - reprezintă adăugarea unui Bun / Serviciu în Coșul de cumpărături, fără finalizarea Comenzii, atrăgând după sine neînregistrarea comenzii și implicit lipsa rezervării automate a Bunului / Serviciului.
Site - magazinul online,
www.cingrup.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă - reprezintă documentul electronic prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul site-ului, sau prin e-mail, intenția sa de a achiziționa Bunuri sau Servicii existente în Site.
Bunuri și Servicii - reprezintă produsul sau serviciul, inclusiv documentele și serviciile aferente specificate în Comandă, care vor fi furnizate Cumpărătorului, de către Vânzător, ca urmare a Contractului încheiat.
Specificații - reprezintă toate specificațiile și descrierile Bunurilor și Serviciilor, afișate pe Site.
Conținut - este reprezentat de:
- toate informațiile existente în Site și care pot fi accesate sau vizualizate, prin utilizarea oricărui tip de echipament electronic;
- conținutul transmis Cumpărătorului de către Vânzător, prin e-mail și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil (SMS, Fax, etc.);
- orice informație transmisă Cumpărătorului de către un angajat al Vânzătorului prin orice mijloace, conform datelor de contact, specificate de către Cumpărător;
- informații aferente Bunurilor sau Serviciilor, cât și tarifele practicate de Vânzător pentru o perioadă definită;
- diverse date aferente Vânzătorului sau alte date oferite de acesta.
Document - prezentul “Termeni și Condiții”.
Contract - reprezintă contractul la distanță, încheiat între Vânzător și Cumpărător.
Campanie - acțiunea de a prezenta și oferi, în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii, având un stoc limitat, pentru o perioadă definită de timp, în condițiile stabilite de Vânzător.
Notificări Comerciale - reprezintă orice tip de informare trimisă de către Vânzător, Clienților / Cumpărătorilor / Utilizatorilor, prin diverse mijloace de comunicare, cum ar fi: e-mail, Newsletter, SMS, telefon, poștă etc. Notificările pot fi: informații generale, informații referitoare la Bunuri și Servicii, la ofertele sau promoțiile acordate de Vânzător într-o perioadă definită, cercetări de piață, sondaje de opinie.
Tranzacție - încasarea sau rambursarea unei sume, rezultate din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri, agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Opinii - reprezintă acea secțiune din Site, în care Utilizatorii / Clienții pot înscrie comentarii și evaluări ale Bunurilor / Serviciilor, evaluări ce sunt exprimate sub forma acordării unui număr de stele.
Comentariu - reprezintă o apreciere sau o observație critică pentru un Bun / Serviciu, transmisă prin intermediul Site-ului, în Secțiunea Opinii, de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu.
Rating - reprezintă un mod de exprimare al gradului de satisfacție de către un Utilizator / Client / Cumpărător, față de un produs. Rating-ul poate fi exprimat sub forma acordării unui număr de stele, astfel încât fiecare produs poate primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Această modalitate de evaluare a unui Bun / Serviciu va fi asociată întotdeauna cu înscrierea unui Comentariu, de către Utilizator / Client / Cumpărător.
Cod de reducere
- Codul poate fi folosit o singură dată de către client, pentru comenzi de minimum 300 lei. Toate promoțiile prezente în site sunt valabile în limita stocului disponibil sau în intervale de timp precizate punctual.
- Codul de reducere nu se poate aplica dacă există deja alte reduceri, sau promoții aplicate produselor!
4. Derularea operațiunilor de Vânzare
4.1. Cadru general
4.1.1. Prin plasarea unei Comenzi în Site, Cumpărătorul își dă consimțământul cu privire la forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
4.1.2. Notificarea trimisă de Vânzător Cumpărătorului, după plasarea Comenzii pe site-ul Cingrup, are rol informativ și nu reprezintă confirmarea acesteia de către Vânzător. Confirmarea Comenzii se va face ulterior, telefonic sau electronic (e-mail).
4.1.3. Din motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă se modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul, la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziție cu ocazia efectuării Comenzii și va returna suma achitată, dacă este cazul.
4.1.4. Contractul între Vânzător și Cumpărător se consideră încheiat doar în momentul primirii de către Cumpărător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS, a notificării de expediere a Comenzii.
4.1.5. Pentru Comenzile ce urmează a fi livrate direct din magazinul de desfacere al Vânzătorului, prețurile și rezervările Bunurilor și/sau Serviciilor sunt valabile 72 (șaptezeci și două) de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.
4.1.6. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție, emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
4.1.7. Din motive justificate Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu onora Comenzi sau de a restricționa modalitățile de plată solicitate, pentru Clientul/Cumpărătorul care, în baza conduitei sau activității sale pe Site sau la primirea produselor, acțiunile acestuia au prejudiciat sau ar putea prejudicia în vreun fel pe Vânzător. În oricare dintre aceste situații, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat despre motivele aplicării măsurilor menționate.
4.1.8. În cazul plăților online Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând și nelimitându-se la comisioanele de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
4.1.9. În cazul unui volum de trafic foarte mare, provenit din partea unei rețele de internet, Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.
4.1.10. Vânzătorul nu răspunde pentru eventuale presupuse prejudicii create ca urmare a nefuncționării prezentului site.
4.1.11. Cin Grup poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii cât și promoții practicate într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
4.1.12. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4.2. Prețul Produselor
Prețurile afișate pe
www.cingrup.ro sunt exprimate în RON și includ TVA. Facturarea se face la prețurile afișate în momentul înregistrării comenzii, cu excepția eventualelor greșeli, sau modificări ale TVA. Factura nu va cuprinde și tariful de livrare. Transportul se calculează în medie de 20 RON. Pentru comenzile de minim 450 RON, transportul în țară este gratuit.
4.3. Comanda Produselor
4.3.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea în Coșul de cumpărături a Bunurilor și/sau Serviciilor alese.
4.3.2. Odată adăugat în coșul de cumpărături un Bun și/sau un Serviciu, acesta este disponibil pentru achiziție numai în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta.
4.3.3. Comanda se va finaliza prin:
- alegerea unei modalități de plată, indicate în formularul de comandă;
- alegerea modalității de livrare, indicate în formularul de comandă;
- acceptarea Documentului “Termeni și Condiții”. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și reale, la data plasării Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
4.3.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Cofetarul Isteț, în cazul plății online;
- datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site, sunt incomplete și/sau incorecte.
4.3.5. Adăugarea unui Bun/Serviciu în Coșul de cumpărături, fără finalizarea Comenzii, reprezintă Coș Abandonat și atrage după sine neînregistrarea comenzii și implicit lipsa rezervării automate a Bunului/Serviciului. În cazul unei Comenzi nefinalizate (Coș Abandonat), Cumpărătorul consimte că Vânzătorul să îl notifice despre aceasta, la adresa de e-mail furnizată la crearea Contului.
4.3.6. Disponibilitatea Produselor este afișată în Site astfel:
- “în stoc” - avem mai mult de 5 bucăți în stoc;
- “stoc limitat” - avem mai putin de 5 bucăti în stoc;
- “nu este în stoc” - produsul nu este disponibil în stoc, dar urmează să intre în stoc sau se poate aduce la comandă fermă într-un termen agreat de comun acord între Vânzător și Cumpărător;
- “momentan indisponibil” - produsul nu este disponibil în stoc, dar se poate aduce la comandă fermă a Cumpărătorului într-un termen agreat de comun acord între Vânzător și Cumpărător.
4.3.7. Datorită numărului mare de Comenzi, există posibilitatea ca la un moment dat, anumite produse să nu mai fie disponibile în stoc, chiar dacă pe Site apar ca fiind disponibile.
4.3.8. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare și retur cu condiția să utilizeze secțiunea RETUR din Contul Meu. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile din ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunurilor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
4.3.9. În această situație, Vânzătorul fie va înlocui produsele returnate, fie va rambursa contravaloarea acestora, în funcție de opțiunea Cumpărătorului.
4.3.10. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract și nu mai târziu de 5 (cinci) zile de la data primirii de către Vânzător a bunurilor restituite. Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru Comenzile achitate cu Op/Ramburs/iTransfer/Card bancar - prin virament bancar.
4.3.11. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 5 (cinci) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
4.4. Facturare și modalități de plată
4.4.1. Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în fiecare Comandă a Clientului/Cumpărătorului. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură, pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
4.4.2. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura/factura pro forma aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de Cin Grup, pentru efectuarea plății aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
4.4.3. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
4.4.4. După ce s-a finalizat comanda, Cumpărătorul poate urmări statusul acesteia în secțiunea Contul Meu. Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul Meu, va deține un istoric al Comenzilor emise către Cin Grup.
4.4.5. Prin lansarea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească Informări despre statusul Comenzii, în format electronic, în Contul său și/sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Cont.
4.4.6. Modalitățile de plată pentru produsele livrate de Vânzător din stocul existent sunt:
- Prin card bancar (plata online - dacă această modalitate de plată este implementată și funcțională): factura se achită în avans prin transferarea sumei aferente în contul CIN GRUP S.R.L. În cazul în care plata se va face online prin Platforma EuPlatesc, comanda va fi procesată după primirea confirmării de plată;
- Prin ordin de plată (transfer bancar): Plata se poate face și prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor se face după confirmarea de către banca a plății Facturii Proforme, în contul specificat în document.
- În numerar. Plata cu numerar se face în LEI, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice sau prin email a comenzii. Plata se face către curierul care efectuează livrarea sau către reprezentantul firmei de curierat.
4.5. Livrarea bunurilor
4.5.1. Vânzarea Bunurilor și Serviciilor nu se limitează la teritoriul României. Modalitățile și Condițiile de livrare pentru teritorii ce exced României vor fi comunicate în mod expres și în detaliu Clienților solicitanți.
4.5.2. Pe teritoriul României Vânzătorul livrează Bunurile către Cumpărător:
- în sistem de curierat door-to-door, în mod direct, contra cost, prin Urgent Cargus;
- în sistem de ridicare din magazinul de desfacere al Cin Grup de către Client sau un reprezentant al acestuia;
- alte modalități, agreate de comun acord.
4.5.3. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și transmiterea documentelor de însoțire a mărfurilor pe durata transportului.
4.5.4. Termenul de predare către serviciile de curierat, pentru produsele din stoc, este de maxim 2 zile lucrătoare, după cum urmează:
- Pentru comenzile primite până în ora 13.00 (de Luni până Vineri) predarea Bunurilor către Curieri se realizează în aceeași zi lucrătoare;
- Pentru comenzile primite după ora 13.00 (de Luni până Vineri) predarea Bunurilor către Curieri se realizează în următoarea zi lucrătoare;
- Pentru comenzile primite în zilele nelucrătoare (Sâmbătă, Duminică, Sărbători legale) predarea Bunurilor către Curieri se realizează în următoarea zi lucrătoare.
Programul de lucru este cel specificat la Art. 1. Acesta poate suferi modificări în perioadele Sărbătorilor legale, modificări ce vor fi aduse la cunoștința Utilizatorilor/Clienților prin postarea pe Site sau prin Notificări Comerciale.
4.5.5. Termenul de livrare pentru produsele indisponibile în stoc și livrate la comandă fermă va respecta termenii agreați de comun acord între Vânzător și Cumpărător.
4.5.6. Companiile de curierat garantează livrarea coletelor în 24-48 ore. Vânzătorul nu este responsabil de eventualele întârzieri la livrare datorate serviciilor de curierat.
4.5.7. În cazul în care Cumpărătorul primește un colet care prezintă lovituri, deteriorări, etc., are obligația de a întocmi, împreună cu agentul de livrări al firmei de curierat, un proces verbal de constatare. După deschiderea coletului, în cazul constatării deteriorării produselor, cumpărătorul are obligația de a anunța de îndată pe Vânzător, în vederea rezolvării situației.
5. Transferul Proprietății Bunurilor
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății de către Cumpărător, în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate direct în magazin sau livrărilor efectuate de un delegat al Vânzătorului).
6. Bunuri și Servicii pentru care nu se asigură Dreptul de Retur
Sunt exceptate de la dreptul de Retragere din Contract, respectiv de Returnare a unor Bunuri și/sau Renunțare la Servicii, următoarele situații:
6.1. Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, de către Vânzător;
6.2. Furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
6.3. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
6.4. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;
6.5. Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
6.6. Furnizarea de manuale și cărți de specialitate;
6.7. Contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare.
7. Confidențialitate
7.1. Cin Grup va păstra confidențialitatea informațiilor, de orice natură, pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
7.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător / Client cu privire la Comanda / Contract fără consimțământul prealabil, în scris, al Vânzătorului.
7.3. Prin transmiterea de informații sau materiale, prin intermediul acestui site, prin poșta electronică (e-mail) sau alte căi de comunicare, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului Cin Grup.
7.4. Cin Grup nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
8. Notificări Comerciale
8.1. Cumpărătorul / Utilizatorul / Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Notificările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:
- prin modificarea setărilor din Cont;
- prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Notificările Comerciale primite de la Vânzător;
- prin informarea în scris a Vânzătorului.
8.2. Prin adăugarea de Bunuri sau Servicii în “Coșul meu” și nefinalizarea comenzii de către Utilizator / Client (Coș Abandonat), Vânzătorul va transmite Cumpărătorului / Utilizatorului Notificări Comerciale cu privire la existența acestor Bunuri / Servicii în secțiunea “Coșul meu”, în vederea finalizării Comenzii.
8.3. Prin adăugarea de Bunuri sau Servicii din secțiunea “Favorite”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului / Utilizatorului Notificări Comerciale cu privire la disponibilitatea în stoc a Bunurilor / Serviciilor adăugate în secțiunea “Favorite”.
8.4. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. în situația în care vom efectua cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea în scris a Vânzătorului.
9. Garanții
9.1. În cazul Bunurilor vândute și livrate de Cin Grup, certificatele de garanție sunt emise fie direct de producător, fie de către Cin Grup Srl.
9.2. Pentru Bunurile din Comandă care beneficiază de garanție, Certificatele de garanție sunt livrate împreună cu Bunurile.
9.3. În cazul Certificatelor de garanție emise de producători, Bunul defect va fi reclamat în perioada de garanție direct la Cin Grup Srl., care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
9.4. Lipsa Certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzeci și opt) de ore de la recepția mărfii pe adresa contact@cingrup.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
10. Răspundere contractuală
10.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
10.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
10.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc “Termenii și Condițiile” Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
10.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic “Termenii și Condițiile” Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor / Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
11. Dreptul de Proprietate Intelectuală și Industrială
11.1. Conținutul și designul Site-ului www.cingrup.ro, precum și orice alt material (articole, imagini, descrieri produse și orice alte materiale având legătură cu acesta) trimis Utilizatorului prin e-mail sau orice altă modalitate, aparțin Vânzătorului și/sau colaboratorilor săi (acolo unde acest lucru este specificat în mod expres - drept de autor) și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală.
11.2. Este interzisă utilizarea, reproducerea în orice mod a Conținutului sau a Design-ului Site-ului www.cingrup.ro fără permisiunea expresă și prealabilă a Vânzătorului.
11.3. Nu puteți folosi cadre (frames în sensul limbajului HTML) sau tehnici de încadrare (framing techniques în sensul limbajului HTML) pentru mărci, logo-uri, sau alte informații protejate de legea copyrightului (inclusiv imagini, texte, interfețe, formulare) ale www.cingrup.ro fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă, din partea companiei. Este permisă crearea limitată, revocabilă și neexclusivă a hiperlinkurilor către pagina de index a www.cingrup.ro, atâta timp cât această acțiune nu prezintă serviciul www.cingrup.ro într-o lumină falsă, înșelătoare, derogatorie sau ofensivă. Nu puteți folosi logo-ul firmei sau alte proprietăți grafice, sau mărci ca parte a hyperlinkurilor fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă, din partea companiei.
12. Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, face parte din prezentul Document și poate fi consultată aici:
Politica de Confidențialitate.
13. Politica de utilizare Cookie-uri
Politica de utilizare a Cookie-urilor, face parte din prezentul Document și poate fi consultată aici:
Politica de Cookies.
14. Forța Majoră
14.1. Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
14.2. Vânzătorul, afiliații săi sau/și furnizorii săi de produse sau servicii nu pot fi făcuți responsabili pentru nici o întârziere sau eroare rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința Vânzătorului. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic al Vânzătorului, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Vânzătorului, erorile de operare.
14.3. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
15. Legislația aplicabilă - Jurisdicția
Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Clienți / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Sibiu.
ANPC (link)
https://anpc.ro/
Solutionarea online a Litigiilor (link)
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO