3. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și transmiterea documentelor de însoțire a mărfurilor pe durata transportului.
4. Termenul de predare către serviciile de curierat, pentru produsele din stoc, este de maxim 2 zile lucrătoare, după cum urmează:
Programul de lucru este cel specificat la Art. 1. Acesta poate suferi modificări în perioadele Sărbătorilor legale, modificări ce vor fi aduse la cunoștința Utilizatorilor/Clienților prin postarea pe Site sau prin Notificări Comerciale.
5. Termenul de livrare pentru produsele indisponibile în stoc și livrate la comandă fermă va respecta termenii agreați de comun acord între Vânzător și Cumpărător.
6. Companiile de curierat garantează livrarea coletelor în 24-48 ore. Vânzătorul nu este responsabil de eventualele întârzieri la livrare datorate serviciilor de curierat.
7. În cazul în care Cumpărătorul primește un colet care prezintă lovituri, deteriorări, etc., are obligația de a întocmi, împreună cu agentul de livrări al firmei de curierat, un proces verbal de constatare. După deschiderea coletului, în cazul constatării deteriorării produselor, cumpărătorul are obligația de a anunța de îndată pe Vânzător, în vederea rezolvării situației.